вторник, 12 август 2014 г.

Помниш ли (Love rescue me)

Помниш ли,
помниш ли, 
как бях жадна за теб
и как жадна
            потъвах
в очите ти?

Помниш ли,    
как смълчана отпред,
глупаво
криех
сълзите си

и как всяка надежда,
че ти
ще си мой-
погребвах
там
сред
лъжите си.

Кажи ми-
помниш ли още
зимната приказка
и червеното вино
разлято в очите ми?

Помниш ли
лампите улични
разлюлели снега
в светлини,
когато денят се
загубва и
нощта оживява
в искри?

Помниш ли ме?-
Как те обичах
и
как
те целувах
в студа?
Ръцете ми
бяха премръзнали,
а твоите-
топли..

и под  снега
вървяхме,
а нямаше път.
Навсякъде бялото
светеше
Кристално и светло-
звездите
трептят
между нас
и през нас

светеше
и ни обричаше
самият Господ
се смееше,
че сме безумни
и млади
и заедно
завинаги.






Няма коментари:

Публикуване на коментар