събота, 31 декември 2016 г.

365 глътки нелюбов

Наздраве! Тая година съм без шампанско. Не ми се пие, а сълзите ги свърших. Пих цели 365 дни  и то не какво да е, а отлежала нелюбов. Всеки ден по глътка. Премерено и точно. Като панацея с обратен ефект. Оставих си един ден и тайно се надявах той да е различен, ама нъцки. Седя си сама и с ужасно главоболие. Облякла съм си едно вехто пуловерче с отвратителен цвят и едни скъсани дънки, дето ми висят отвсякъде. Така се чувствам идеално смачкана. Няма да се гримирам, няма и да се среша дори. Напук на цялата година ще си седя чорлава, гладна и в лошо настроение. В Пловдив свирят Обратен Ефект, евала на Марчето и Мичето и на Моля Ви, мадам, тоже! Аз пък го играя "Отчаяни съпруги" и даже ми е кеф. Тая година така ми нагарча, сякаш съм сдъвкала таблетка аналгин. Искам да забравя много неща, които се случиха, за да не ми тежат, ама не мога. Изтезавам се до изтощение. Но най-много искам, да си налея едно питие с малко любов в него, за да спре да ми горчи тая 366 дневна анти панацея, с която се натрових през годината. Само това. Малко любов отнякъде да ме зашлеви и да ми върне сърцето на мястото. Пожелавам го и на Вас! 
П.С. Ако мъжът Ви редовно спи, обърнат с гръб към Вас, проблемът може да не е в прическата или в обиколката на бедрата Ви... Може би страда от болки в бъбреците. Не прибързвайте със заключенията и не се хвърляйте директно към шишенцето с нелюбовно съдържание, сипете си питие, запалете цигара и му теглете една...целувчица...за доброто старо време. 
В крайна сметка, както и да го гледаме, преживяхме и тия 366 дни, чакат ни нови...с Нова Надежда! May the force be with us!

Няма коментари:

Публикуване на коментар